Dokumentummenedzsment-rendszer
A REPOS egyszerű és költséghatékony megoldás sablonok és egyedi adatokkal kitöltött iratok, dokumentumok készítésére, rendszerezésére és tárolására.
Jellemzői:
A REPOS segítséget nyújt
- egyedi, vagy nagy mennyiségben készülő értesítők, felszólító levelek, számlakivonatok, személyre szabott levelek sablon alapú elkészítésében, legyen szó nyomdai, vagy e-bank számára szánt felhasználásról
- az ügyféllel történő kapcsolattartás során felmerülő valamennyi dokumentumtípus előállításában, és kiküldésben papír alapon, vagy akár elektronikus csatornán, e-mailben, SMS-ben
- a felhasznált sablon- és dokumentumverziók nyilvántartásában
- a feldolgozás valamennyi lépésének végrehajtásában a dokumentum teljes életciklusa során
Célja
A REPOS legfontosabb célja a rugalmasság növelésén és emberi tényezőből fakadó hibák előfordulásának visszaszorításán keresztül a hatékonyság növelése a dokumentumkezelés teljes folyamatában.
Előnyei
A REPOS használatának legfontosabb előnye a dokumentumkezelés hatékonysága, ennek köszönhetően ugyanis a tartalmi és formai változások egyaránt rövid idő alatt, külön fejlesztői együttműködés nélkül átvezethetők az automatikusan elkészítendő dokumentumok sablonjain. A REPOS rendszer használatának további előnyei összefoglalóan:
- költségmegtakarítás a rugalmas, egyszerű és áttekinthető sablonkezelésnek köszönhetően:
- új dokumentum kialakítása, és módosítása fejlesztői kompetencia szükségessége nélkül, jól áttekinthető web-es felületen történik
- az Office alapú sablonok használata lehetővé teszi, hogy a már rendelkezésre álló céges nyomtatványok szolgáljanak a dokumentumok alapjául, így a kialakítás során nem kell nulláról indulni
- a tartalom és a formátum kialakítása elkülöníthető
- számos kimeneti formátum támogatott: pdf, xlsx, docx, html, xml, email, sms
- közvetlen tesztelési lehetőség áll rendelkezésre az Office alapú eszköz felhasználásával
- sablonok és kész dokumentumok verziózott tárolása biztosított, akár külső dokumentumkezelő rendszerben is
- dokumentumok teljes életciklusának kezelése
- dokumentumhoz kapcsolódó munkafolyamat lépések támogatása: akár az egész munkafolyamat adminisztrációs kontrollja is megvalósítható - ideértve a hibákról küldött értesítéseket vagy a részfolyamatok eredményének adminisztrálását is
- teljes körű, grafikus felülettel támogatott folyamatvezérlés: lehetőséget nyújt a dokumentumokhoz kapcsolódó folyamatok rugalmas kialakítására
- külső forrásból származó dokumentumok kezelése: postabontás, iktatás, feldolgozás, válaszküldés támogatása
- egyedi és tömeges dokumentumkészítés támogatása
- egyedileg nyomtatandó dokumentumok előállítása a kiválasztott formátumban
- tömegesen nyomtatandó összefűzött dokumentumok, kísérőjegyzékkel ellátva, akár rögtön nyomdai formátumban
- széles körű felhasználási lehetőség
- levelek, dokumentumok előállítása, kezelése
- belső riportok, kimutatások generálása
- email-ek küldése akár jelszavas védelemmel, a rendszer által generált dokumentum csatolmányokkal
- sms-ek előállítása, küldése
- integrálhatóság a meglévő rendszerekkel
- a külső rendszer szerinti workflow-ba illeszthető automatikus dokumentumkészítés
- interfészen átvett adatok felhasználása dokumentumkészítéskor
- elkészült dokumentumok külső tárolóba töltése




Opcionális szolgáltatások
- Virtual Template Maker (VTM): a szükséges képek és egyéb dokumentumok átmeneti tárhelyre történő feltöltését követően lehetőséget biztosít a sablonok elkészítésére, letöltésére, illetve továbbítására a REPOS alkalmazással rendelkező nyomdák egyikéhez. A feldolgozás további lépéseiről a nyomda email-ben küld tájékoztatást.
- Előre fizetett nyomtatás: a VTM kiegészítése egy további funkcióval, mely lehetőséget biztosít az elkészített és nyomdának elküldött sablonokhoz és adatforrásokhoz kapcsolódó szolgáltatások költségeinek egy közbeiktatott fizetési rendszeren keresztül történő azonnali megtérítésére.
Technológia
- J2EE alkalmazás (JSF, Icefaces, JBPM)
- relációs adatbázis (Oracle preferált)
- vékony kliens (Edge, Chrome, FireFox)
- támogatott platformok: Linux, Windows, AIX, HP-UX
Referenciák
- ERSTE-Lakástakarékpénztár Zrt.