REPOS

Dokumentummenedzsment-rendszer

A REPOS egyszerű és költséghatékony megoldás sablonok és egyedi adatokkal kitöltött iratok, dokumentumok készítésére, rendszerezésére és tárolására.

Jellemzői:

A REPOS segítséget nyújt
  • egyedi, vagy nagy mennyiségben készülő értesítők, felszólító levelek, számlakivonatok, személyre szabott levelek sablon alapú elkészítésében, legyen szó nyomdai, vagy e-bank számára szánt felhasználásról
  • az ügyféllel történő kapcsolattartás során felmerülő valamennyi dokumentumtípus előállításában, és kiküldésben papír alapon, vagy akár elektronikus csatornán, e-mailben, SMS-ben
  • a felhasznált sablon- és dokumentumverziók nyilvántartásában
  • a feldolgozás valamennyi lépésének végrehajtásában a dokumentum teljes életciklusa során
Célja

A REPOS legfontosabb célja a rugalmasság növelésén és emberi tényezőből fakadó hibák előfordulásának visszaszorításán keresztül a hatékonyság növelése a dokumentumkezelés teljes folyamatában.

Előnyei

A REPOS használatának legfontosabb előnye a dokumentumkezelés hatékonysága, ennek köszönhetően ugyanis a tartalmi és formai változások egyaránt rövid idő alatt, külön fejlesztői együttműködés nélkül átvezethetők az automatikusan elkészítendő dokumentumok sablonjain. A REPOS rendszer használatának további előnyei összefoglalóan:

  • költségmegtakarítás a rugalmas, egyszerű és áttekinthető sablonkezelésnek köszönhetően:
    • új dokumentum kialakítása, és módosítása fejlesztői kompetencia szükségessége nélkül, jól áttekinthető web-es felületen történik
    • az Office alapú sablonok használata lehetővé teszi, hogy a már rendelkezésre álló céges nyomtatványok szolgáljanak a dokumentumok alapjául, így a kialakítás során nem kell nulláról indulni
    • a tartalom és a formátum kialakítása elkülöníthető
    • számos kimeneti formátum támogatott: pdf, xlsx, docx, html, xml, email, sms
    • közvetlen tesztelési lehetőség áll rendelkezésre az Office alapú eszköz felhasználásával
    • sablonok és kész dokumentumok verziózott tárolása biztosított, akár külső dokumentumkezelő rendszerben is
  • dokumentumok teljes életciklusának kezelése
    • dokumentumhoz kapcsolódó munkafolyamat lépések támogatása: akár az egész munkafolyamat adminisztrációs kontrollja is megvalósítható - ideértve a hibákról küldött értesítéseket vagy a részfolyamatok eredményének adminisztrálását is
    • teljes körű, grafikus felülettel támogatott folyamatvezérlés: lehetőséget nyújt a dokumentumokhoz kapcsolódó folyamatok rugalmas kialakítására
    • külső forrásból származó dokumentumok kezelése: postabontás, iktatás, feldolgozás, válaszküldés támogatása
  • egyedi és tömeges dokumentumkészítés támogatása
    • egyedileg nyomtatandó dokumentumok előállítása a kiválasztott formátumban
    • tömegesen nyomtatandó összefűzött dokumentumok, kísérőjegyzékkel ellátva, akár rögtön nyomdai formátumban
  • széles körű felhasználási lehetőség
    • levelek, dokumentumok előállítása, kezelése
    • belső riportok, kimutatások generálása
    • email-ek küldése akár jelszavas védelemmel, a rendszer által generált dokumentum csatolmányokkal
    • sms-ek előállítása, küldése
  • integrálhatóság a meglévő rendszerekkel
    • a külső rendszer szerinti workflow-ba illeszthető automatikus dokumentumkészítés
    • interfészen átvett adatok felhasználása dokumentumkészítéskor
    • elkészült dokumentumok külső tárolóba töltése
Opcionális szolgáltatások
  • Virtual Template Maker (VTM): a szükséges képek és egyéb dokumentumok átmeneti tárhelyre történő feltöltését követően lehetőséget biztosít a sablonok elkészítésére, letöltésére, illetve továbbítására a REPOS alkalmazással rendelkező nyomdák egyikéhez. A feldolgozás további lépéseiről a nyomda email-ben küld tájékoztatást.
  • Előre fizetett nyomtatás: a VTM kiegészítése egy további funkcióval, mely lehetőséget biztosít az elkészített és nyomdának elküldött sablonokhoz és adatforrásokhoz kapcsolódó szolgáltatások költségeinek egy közbeiktatott fizetési rendszeren keresztül történő azonnali megtérítésére.
Technológia
  • J2EE alkalmazás (JSF, Icefaces, JBPM)
  • relációs adatbázis (Oracle preferált)
  • vékony kliens (Edge, Chrome, FireFox)
  • támogatott platformok: Linux, Windows, AIX, HP-UX
Referenciák
  • ERSTE-Lakástakarékpénztár Zrt.
Kategória: , , ,